Liebster Award dari blogger Nadhira Kaz

Assalamualaikum dearies!

 Hari nie, bukak je blog, aku di tag Nadhira Kaz untuk Liebster Award. Wow!!! First time tau untuk aku main jawab-jawab soalan. Hehe, btw thank you awak!


1) Apakah novel kesukaan anda?
Sebenarnya banyak novel yang aku suka, tapi novel yang paling banyak bagi nasihat kat aku ialah novel CINTA HIGH CLASS!

2) Siapakah penulis kegemaran anda?
Ustazah Fatimah Syarha dan Damya Hanna

3) Adakah anda minat menonton teater dan apakah teater yang anda suka?
Hurmmm, aku tak pernah menonton teater, tapi aku suka teater.Macam mana ehh? hehe

4) Namakan tempat percutian yang paling menarik pernah anda pergi?
 Langkawi dan Cameron Highland! Cuti-cuti Malaysia

5) Negara yang ingin dilawati?
 Timur tengah 

Ok, I'm done! Now, aku nak tag kat 5 blogger lain. Awak semua! 


Dan soalannya adalah :
 1) Apakah yang membuatkan anda gembira?
2) Siapakah pendorong semangat anda?
3) Dimanakah tempat yang paling menarik anda pernah pergi?
4) Apakah benda kesayangan anda?
5) Adakah anda peminat bollywood?

 Ok, tue je soalan dari mimi.  ^_^

1 comment: